сряда, 15 септември 2010 г.

КАК СЕ ЗАПОЗНАХ С БАЩА ВИ-3

Деца спомняте си за поканата за вечеря,която приех и така отидохме в кръчма в Дома на младоженеца-реших,че това е поличба.След вечерята баща ви ме изпрати до квартирата ми и сподели с мен че са хвърляли чоп кой да ме изпрати.УЖАС!Трябваше да го разкарам още тогава.Признавам направих голяма грешка.Така допуснах той да ви стане баща,а може би вие да се появите.Като се върна назад и се учудвам на много недомислци и грешни избори той беше човек с толкова много косми,но не по главата,беше с буйна македонска кръв-палеше от четвърт.Носеше сгъваем нож в чорапа си.Един ден ми разказа,че се е бил с мой колега за мен-не ме впечатля ваше,само си въобразявах,че е силно влюбен в мен.Както казах ние се събрахме поради много недоразумения,които така и не изяснихме.
Помня как беше объркал някакъв тест в института и беше разстроен.Ще ви кажа какво направи,но имам една молба-никога не го правете.Отидоха с негов колега,Катериха се влязоха в кабинета на преподавателя и колегата му поправи грешния тест.На другия ден им върнали тестовете,а той имал много ниска оценка.И това можеше да се случи само на него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар