вторник, 7 септември 2010 г.

КАК СЕ ЗАПОЗНАХ С БАЩА ВИ

Сега ще ви кача в машината на времето и ще ви върна в 70- те на миналия век.Ще се опитам да пресъздам реалната обстановка,за която нямате и понятие.Това е времето наQUINВсе още не бяхме чули за СПИН,а гейовете не бяха на мода.Това е времето,когато завършихме гимназия и кандидатствахме в институт.Купонът вървеше и нямах време да се подготвям за изпити затова ме заточиха на село.Когато завърших исках да станапрофесионален фогограф,но мама прекрати моите мечти и така вероятно ме спаси отбезработица ,но аз дълго я мразех.Когато порастнах вече не мислех така.Тя измисли и този институт-ВИХВП
за пръв път го чувах ,но това тласна живота ми по нов път.Стана време за изпити.Държах изпит по химия и политически.По това време всички институти имаха политически изпит.Така прецеждаха неблагонадеждните.
Майка ми беше с мен и най-много се страхуваше за този изпит.Бях си заядлива.Открито казвах каквото мисля ,а това не беше добре,защото дразнеше много хора.
След изпитите се прибрахме и зачаках картичка от института,че съм приета.
През това време отидохме с вуйчо ви на палатка .
Скоро съобщението от института се получи.Изпратиха ме с брат ми да се запиша.
Като войник брат ми бе служил в Пловдив.Затова се съгласих с неговото мнене да остана да уча в Пловдив,защото няма красиви жени.Записах се и скоро ще стигна и до историята с баща ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар