четвъртък, 9 септември 2010 г.

КАК СЕ ЗАПОЗНАХ С БАЩА ВИ-2

Ето ме вече студентка.Имам си и студентска квартира,която ще споделям с момиче от 2-ри курс.Типично за времето си не ни е разрешено да се къпем,контактите са запечатани,добре,че ходех на тренировки в най-хубавата зала на Балканите,та можех да се поддържам без да се вмириша.На нашия институт му викаха малкия ВИФ.Имаше много добри спортисти.Като всеки уважаващ себе си човек аз играех тенис и учех английски.У дома стегнахме един огромен куфар-същия с който дядо ви и баба ви са започнали съвместния си живот.Спушах баба ви често да разказва,няма ли са нищо освен този куфар.Вероятно много са се обичали.
Използвали са куфара дори за маса.Сложихме малко юрганче от моята баба,одеяло и моята възглавница,без която не можех да спя,както се оказа в днешно време е имало какво да ме безпокои в главата.С малкото вещи и с баба ви аз напуснах родния дом и тръгнах към своето бъдеще.Бях щастлива,защото не знаех какво ме очаква.И вие деца радвайте се на всеки момент и изживявайте пълно живота си,защото понякога се случва като мен да лежите и да се радвате на потрепващите листа на единственото дърво,което виждате в прозореца си.
Попаднах сред много добри момчета и момичета-страхотни приятели.
Събирахме се с повод и без повод.Всеки колет с храна беше общ
Никой не обичаше стола,но беше необходимост.От тогава не ям някой храни.Но пък след тренировки бях много гладна и хапвах компота с хляб.
На 3-я ден от започването ни призоваха изненадващо на бригада да берем грозде.
Зарадвах се,защото на всички ученически бригади на които бях ходила,беряхме памук.
И там между редовете срещнах баща ви с още двама негови колеги.
-Здравей!Ще дойдеш ли с нас довечера на кръчма-ме поканиха те.
-Здравейте,ако съм свободна ще дойда-отговорих аз
По-късно вашият баща призна,че ме е харесал,защото помислил,че съм полякиня.
Нашият институт беше международен и приемаше от цял свят
Както и всичко по-нататък беше резултат на недоразумения.
Затова мили мои деца за да нямате разочарования и несбъднати надежди правете едно важно нещо разговаряйте с приятелите си,с партньорите си,с близките си.
Не бъдете като мен,аз нищо не споделях с вас и така се отдалечихме,за което толкова много съжалявам.Как да оправя сега нещата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар