понеделник, 15 юни 2009 г.

МЕЖДУ УСПЕХА И НЕУСПЕХА



СЛЪНЦЕТО НЕ ВИНАГИ ГРЕЕ

Вкусих от успеха,но знам,че останалите ми дни не ще са само по върховете.Ще има дни,месеци в които всичко,което опитвам ще завършва с осуетяване на плановете и неуспех.Дори най-силните преживяват страха от провал и той хвърля сянка върху дните ни.

Нямах понятие как да се справям с бедствията и получените от пораженията рани бяха достатъчно тежки за да замъглят надеждите ми и да разбият амбициите ми.

Вече знам тайната за извличане на ползата от пораженията.Когато и да се натъкна на тях.Във всяко бедствие ще търся зрънце от победата.

Знам,че бързо отминават всички случки и събития,лоши и добри.

Няма по-добра школа от бедствието.Всеки неуспех съдържа собствен кълн,урок,как да се усъвършенстваме при следващата изява.

Никога повече няма да спомагам за поражението си,като отказвам да погледна истината в очите и да се поуча от миналите грешки.Опитът е най-ценният екстракт от страданието.Ужасно е,че неговата мъдрост не може да се предаде на друг.Всеки ще мине собствената си школа.

Сега знам,че каквото и да ми се случи,добро или лошо,ще го изживея или изстрадам за много кратко време.Всичко ще отмине.

Ползата от бедата е,че мога да преценя приятелите си,опознавам духовната си същност,предразполага ме към откриване на нови таланти в себе си.

От раждането до смъртта бедата е с нас.Изпитанията ме усъвършенстват.

Няма коментари:

Публикуване на коментар