петък, 24 април 2009 г.

ВТОРИ ОБЕТ


Важно е да познаваш добре себе си.Влияеш ли се от мнението на другите за теб?Защо хората слагат етикети-този е такъв,оня-друг?От какво зависи какъв си ти?

Единствения валиден етикет за твоята цена е този,който сам си прикрепяш.Внимавай какво мислиш за себе си.Не се обиждай сам,не се самонаранявай,не се самоунижавай!

Ако си дадеш най-високата оценка светът с охота ще я приеме.Трябва да повярваш в себе си и да следваш мечтите си.

Обещавам никога повече да не посрещам зората без съставен план.Ще започна още днес.
Защото утре се намира само в календара на глупаците.До сега съм живял в задънената улица на глупците:винаги да възнамерявам да обновя и подобря живота си и никога да не намеря време да се заема с това.

Мислил съм,че единствените цели,които имат смисъл са щедрото възнаграждение от злато,слава и власт.

Колосалните планове са мечтите.Тях човек носи в сърцето си.Аз няма повече да се страхувам да мечтая,да планирам и да следвам своята цел.Всяко утро ще посрещам с целите си и всяка вечер ще проверявам,какво съм изпълнил.Скоро ежедневните ми малки постижения ще се натрупат в нещо голямо и неповторимо.Ще обуздавам нетърпението си и ще се справям ден след ден до постигане на успеха.

Навикът да поставям цели и да ги постигам е победа на успеха.

Ежедневно ще показвам убеждението си,че всяка работа ме отвежда по-близо до мечтите ми.

Животът може да бъде радостен като детска игра,стига човек да се събужда с чувство ,че го очаква ясно определен път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар